donderdag 3 december 2015

Welkom

Welkom op mijn nieuwe blog.

Enige maanden geleden ben ik begonnen om de schitterende producten van Stampin' Up voor mezelf aan te schaffen.

Ik had het al meerdere keren bij vriendinnen gezien, maar ik ging altijd nog mijn eigen weg. Toch vond ik de producten zo mooi en zo goed op elkaar afgestemd, dat ik het niet kon laten om het een keer uit te gaan proberen.

En van het een komt het ander. Inmiddels heb ik een leuk voorraadje eigen materiaal en ook de mogelijkheid om de enorm mooie producten te verkopen. Nu is het dus tijd voor een speciaal Stampin' Up blog.

Op korte termijn kunnen jullie hier mee genieten van mijn stempel creaties.

Zie je iets voorbij komen wat je zelf ook graag zou willen maken of word je dusdanig geïnspireerd dat je meer wilt weten van de Stampin' Up producten; plaats even een reactie en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Je kunt gewoon een losse bestelling plaatsen, je kunt een party organiseren en nog leuker een workshop, waarbij de deelnemers tegen een kleine vergoeding zelf iets moois met Stampin' Up materialen gaan maken. In overleg is er nog veel meer mogelijk.

In ieder geval hoop ik dat we samen veel Stampin' plezier gaan beleven.

1 opmerking: