donderdag 31 december 2015

Team Utopia, Bloghop



Leuk dat je op deze laatste dag van 2015 even lekker de tijd neemt om de Bloghop van Team Utopia te bekijken. 

Waarschijnlijk heb je al heel veel leuke projecten voorbij zien komen. Mogelijk dat mijn kaarten je nog extra inspiratie geven om a. heerlijk te gaan zitten om leuke kaarten te maken, b. om jezelf te verwennen met de schitterende nieuwe producten van Stampin' Up. Zowel de nieuwe voorjaarscatalogus als de Sale-A-Bration catalogus bieden een enorm uitgebreid scala aan nieuwe hobby materialen, die je onderling fantastisch kunt combineren om zo tot de mooiste projecten te komen.

Onderstaande kaarten maakte ik met het nieuwe jaar al in gedachte. 2016 is het jaar waarin ik 44 hoop te worden. Niet dat ik mezelf een kaart ga sturen, maar twee gelijke cijfers in je leeftijd is toch altijd weer iets speciaals en ik heb genoeg vrienden die even oud zijn, dus deze kaart krijgt vast een goede bestemming.





Voor deze kaart gebruikte ik de Number of Years stamp Set in combinatie met de Large Numbers Framelits Dies. Verder gebruikte ik Very Vanilla Cardstock, het Birthday Bouquet Designer Series Paper en de Birthday Bouquet Cardstock Pack. De kleuren inkt die ik gebruikte zijn Garden Green voor de blaadjes, Watermelon Wonder, Blushing Bride en Mint Macaron voor de bloemetjes. De cijfers stempelde ik eveneens met Mint Macaron. De teksten zijn gestempeld met Blushing Bride en de banners zijn gestempeld met Watermelon Wonder. De gebruikte stanzen komen uit de genoemde Large Numbers Framelits Dies.

Links bovenaan de kaart heb ik een Bow Paper Clips Embellishment gebruikt in combinatie met een stukje Dotted Lace Trim in de kleur Mint Macaron.

Het tweede kaartje is een stukje eenvoudiger om te maken, maar het mooie papier heeft niet altijd even veel werk nodig om toch een heel mooi resultaat te krijgen.
Voor deze kaart heb ik de basis bekleed met een stukje DSP, de cijfers stanste ik uit een restje DSP en deze bevestigde ik op een ander stukje DSP. De verschillende motieven zijn perfect te combineren. Tussen de laagjes papier zit een stukje Dotted Lace Trim in de kleur Mint Macaron.



 In de vorige berichten heb ik meerdere kaarten met de producten uit  de nieuwe catalogussen gebruikt, dus kun je nog meer inspiratie gebruiken, blader dan nog even verder.

Ik zou het enorm leuk vinden als je volger wordt van mijn blog. Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden van nieuwe berichten, met nog meer inspirerende ideeën.

Verder wens ik je nog enorm veel plezier met het vervolg van de bloghop. Je kunt door op de link "volgende" te drukken naar ........... of als je in tegengestelde richting gaat of gewoon nog een keertje terug wilt, via de knop "vorige" naar .........

In ieder geval bedankt dat je even langs gekomen bent en uiteraard wens ik je heel veel creativiteit voor 2016.








Built for Free Using: My Stampin Blog

11 opmerkingen:

  1. Fijne uiteinde en een goed nieuw jaar toegewenst!!!
    Mooi papier is er weer te krijgen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefe kaarten, ziet er erg goed uit. Ik wens jou een hele fijne veilige jaarwisseling en een SUper creatief 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh weer die cijfers.... Zal ik, zal ik niet. Dank voor je inspiratie! Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een fantastisch 2016. Nogmaals hartelijk bedankt voor het mogen lenen van de sets zodat ik toch mee kon doen vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze combinatie heb ik ook gebruikt bij mijn bloghop, maar hoe veelzijdig deze set ook is zie je nu bij jouw, jij maakt er weer totaal andere mooie kaartjes mee. Fijne jaarwisseling en een mooi 2016 gewenst, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten!!! Vaak is er idd niet veel nodig om iets moois te maken.
    Een heel fijn uiteinde en een gezond en vooral creatief 2016!!

    Groetjes, Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten! Die stempelset en bijbehorende framelits heb ik ook meteen besteld, zo gaaf! Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes! Mooi gedaan!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes....nu ga ik weer twijfelen over het papier. Bedankt. ;) Ik wens je een SU-per 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi !! Je blog bestaat nog maar een maandje . Ik heb eens rondgekeken en ik ben gelijk volger geworden !
    Veel succes met alles in 2016 !
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen