woensdag 23 december 2015

So Sweet

Ja, deze stempelset is echt So Sweet. De stempels van het ijsje komt uit de set "Honeycomb Happiness" en is net als de set waarmee ik de vorige kaart maakte, gratis verkrijgbaar in de Sale-A-Bration. Deze set is echter wel gedurende de hele looptijd van de Sale-A-Bration verkrijgbaar.




Ik stempelde het ijsje op een stukje Very Vanilla Cardstock (met Tip Top Taupe). Daarna stempelde ik dezelfde stempel met dezelfde inkt op een stukje Blushing Bride cardstock. Van dit laatste afdrukje knipte ik het bolletje ijs uit. Dit plakte ik op het afdrukje wat ik op de Very Vanilla gemaakt heb. Onder dit geheel stempelde ik de tekst "you're so sweet". Het afdrukje sneed ik op maat en met de Banner Triple Punch maakte ik er een banner van. 

Uit een stukje Designer Series Paper (Birthday Bouquet) maakte ik nog een banner, welke ik achter de banner met het afdrukje plakte. Bovenin de beide banners maakte ik gaatje om het Pool Party Glitter Ribbon doorheen te halen.

De aldus verkregen banner heb ik op een tag geplakt, welke ik bekleed heb met een stuk Designer Series Paper) eveneens uit de Birthday Bouquet reeks.

Als het goed is heeft dit kaartje een inmiddels het huis van een hele goede vriendin die wel een opkikkertje kan gebruiken bereikt. Mocht hij er door de kerstdrukte wat langer over doen, dan weet degene waar hij naar toe onderweg is alvast dat hij er aan komt.



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen