zaterdag 12 december 2015

Op de valreep

Nog even een paar kerstkaartjes. Ik weet het, ze moeten eigenlijk al met de post mee, maar ik kon het toch nog niet laten.





Deze kaartje zijn gemaakt met de set Flurry of Wishes, weer zo'n mooie combinatie van stempels en een pons. Verder koos ik voor de kleuren Marina Mist en Crumb Cake, de basis is Very Vanilla.






De kerstkaarten mogen nu dan inderdaad de deur uit, want inmiddels zijn de eerste spullen van de voorjaarscatalogus gearriveerd.

Ik ga er snel iets leuks mee maken, want de inspiratie begint aardig op te borrelen.


Verder nog een nieuwtje, op 31 december wordt door Team Utopia (het team waaronder Stampin' Unlimited valt) een booghop georganiseerd. Uiteraard doe ik daar aan mee, dus heb je op oudjaars dag tijdens het rijzen van het oliebollen beslag even tijd om lekker met een kopje koffie bij de hand inspiratie op te doen, ga dan mee langs de inspirerende blogs.



Built for Free Using: My Stampin Blog



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen