maandag 28 december 2015

Balloon Celebration

Ballonnen, wie denkt daarbij niet meteen aan feest. Wat voor feest dan ook, een ballon geeft altijd sfeer. Vandaar dat ik de set Balloon Celebration ook meteen op mijn bestellijstje zette toen ik de voorjaarscatalogus in handen kreeg.




Bovenstaande kaart maakte ik voor mijn petekind. Zij is oudjaarsdag jarig. De vrolijke designs van het DSP Birthday Bouquet zijn zo vrolijk dat het erg goed te combineren is met de ballonnen. De tekst stempelde ik met Mint Macaron op een stukje DCP papier. Dit is te koop bij de plaatselijke boekhandels en is erg prettig om op te stempelen. Ik nam een lange reep en maakte aan de uiteinden een banner met de Banner Triple Pons. Dun wit draad maakt deze kaart helemaal af.



De tweede kaart maakte ik met ongeveer dezelfde materialen, allen stempelde ik de rest op Pool Party Cardstock en gebruikte ik de Washi Label Pons, ook zo'n super pons die voor ieder project te gebruiken is.


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: